loading...
عطر شناس
حمید بازدید : 24 دوشنبه 11 شهریور 1398 نظرات (0)

ادکلن و عطر جذاب برای زمستان در مجموعه عطرهای هر انسانی ضروری و لازم است. بنابراین انتخاب عالی یک تصمیمی است که نباید به آرامی اتخاذ شود. از این گذشته ، عطر شما در مورد نوع شخصیت شما صحبت خواهد کرد ، به همین دلیل ما این راهنمای تخصصی را تهیه کرده ایم. از عطر غنی و چوبی تا تازه و مرکباتی ، این بهترین عطر و ادکلن های زمستانی برای آقایان است.

1. ادو پارفوم Oud Wood Intense

ادو پارفوم Oud Wood Intense برای مردان رایحه ای غنی و مجلل است که با ترکیبی از ریشه های آنجلیکا و سرو عرضه می شود. رایحه ای تازه و تند که برای مرد های جسور‌ ایجاد شده است ، این عطر برای کسانی که آرزوی ظرافت در روزمره ها دارند مناسب است. در همین حال ، این ادکلن با ماندگاری طولانی مدت در یک بطری مناسب 50 میلی لیتری قرار داده شده است و آن را برای مسافرت ایده آل می کند. این عطر همچنین دارای نت های لطیفی از سرو ، زنجبیل و کرچک است.

عطر کرید رویال اود

بطری های ترکیبی Royal Oud ، Creed Royal Oud عطری براق و شیک با نت های عالی oud و همچنین ترنج و آبلیمو است. این عطر با سرو ، ریشه فرشته ، مشک تنکین و چوب صندل متعادل است تا بتواند ترکیبی از رایحه چوبی و تند ایجاد کند. این بنا به عناصر یک کاخ مجلل ایرانی ساخته شده است تا یک ترکیب آرام بخش و اغوا کننده را برآورده کند. علاوه بر این ، Creed Royal Oud مورد علاقه خانمها و مردانی است که آن را می پوشند ، مناسب برای کسانی است که دوست دارند قوی به نظر برسند.

مطلب پیشنهادی: 

متفاوت ترین عطر های مردانه از نظر رایحه

 

عطر Acqua Di Parma Colonia Sandalo

همانطور که از نام آن پیداست ، ترکیبی مسحور کننده از کلونیا و چوب صندل است. رایحه جدید و عجیب و غریب با نشانه هایی از ترنج ، پرتقال ، لیمو ، هل ، دانه ریز و اسطوخودوس به وجود می آید تا عطر جذاب ایجاد کند. بسیار مردانه و دلخراش است ، اما همچنین کمی ناهموار است.استفاده از این عطر برای روزمره بسیار مناسب خواهد بود.

Paco Rabanne 1 million

Paco Rabanne 1 میلیون رایحه ای جذاب است که در یک بطری طلای لوکس قرار گرفته است تا قدرت ، ثروت و تجمل را نشان دهد. عطر مردانه ترکیبی از چرم تند ، گریپ فروت درخشان ، نعناع ، نارنجی قرمز ، گل رز ، دارچین و ادویه جات ترشی جات تازه و حسی است. این ادکلن با یک ترکیب قدرتمند اغوا کننده و تازه شروع می شود. 1 میلیون Paco Rabanne یک مجموعه ضروری در مجموعه عطرهای مردانه است.

Acqua Di Gio Absolu Eau De Parfum

با رایحه ی زیبا و تصفیه شده است. 

Acqua Di Gio Absolu Eau De Parfum عطر

رابطه انسان و طبیعت را جشن می گیرد. این عطر با نت های گریپ فروت ، پاتچولی و کهربا از ترکیب چوب گرم و آب شیرین الهام گرفته شده است. از پتچولی برای ایجاد رایحه جدید و جسورانه استفاده می کند. عطر حسی و خاکی در یک بطری شیشه ای شفاف و شفاف قرار گرفته است و سایه غنی از کهربا را نشان می دهد.

Diesel Only the Brave Wild 

عطری از گل های میوه ای با ماندگاری طولانی برای مردان است. ادکلن گریپ فروت ، لیموترش و فلفل سیاه را با اسطوخودوس ، جوز هندی و آب نارگیل برای رایحه ای تند و مرکبات مخلوط می کند. ایده آل برای پوشیدن در شب ، این ادکلن دیزل با ماندگاری و در عین حال خیلی قدرتمند نیست. این عطر جذاب که در یک بطری سبز رنگی ناهموار مستقر شده است.

Essence Valentino Noir Absolu Oud Essence

با تأکید بر عناصر نمادین ، ​​ترکیبی از چوب صندل ، دارچین ، زعفران و فلفل را با هم مخلوط می کند تا یک عطر شرقی غنی و چوبی ایجاد شود. این عطر مردانه که در هسته آن تیره و اغوا کننده است و این باعث می شود بهترین عطر برای شب باشد. بطری مشکی و براق با تزیینات سنگ های شیک و برج های طلای تزیین شده است تا یک پایان خیره کننده داشته باشد.

پیشنهاد می کنیم از مطلب : بهترین عطر های پر فروش زنانه هم دیدن فرمایید.

ویکتور اند رولف اسپایس بوم

اگر شما نوع مردی هستید که عطرهای شرقی تند را دوست دارد ، Spicebomb ویکتور و رولف قطعاً برای شما مناسب است. این ترکیب از فلفل قرمز ، زعفران و چرم با گریپ فروت ، ترنج و elemi برای ایجاد آتش با رایحه یخ استفاده می کند. این ادکلن گرم و سکسی است ، مناسب برای قرار های عصرانه و مناسبت های خاص. این عطر و بوی قوی و ماندگار را فراهم نمی آورد ، فقط یک اسپری کوچک کافی است تا عطر شما را در تمام طول روز ماندگار کند!

Tom Ford Ombre Leather Eau de Parfum 

یک رایحه چرمی با گل است که شدید و حسی است. ادویه جات ترشی آن رایحه ای را نشان می دهد که هم برای خانم ها و هم برای خانم ها مناسب است. این حاوی نت هایی از گل یاس سمباک ، چرم سیاه ، خزه سفید ، هل ، پاتچولی و کهربا است. این ادکلن عمیقاً شما را با اعتماد به نفس جلوه خواهد کرد تا احساس سکسی و دلخواه را به همراه داشته باشید.

عطر Valentino ‘Uomo’

 

، عطر Uomo Valentino یک ظرافت ایتالیایی را نشان می دهد. میرل پر جنب و جوش ، نشانه ظریف ترنج را برجسته می کند ، زیرا شدت قهوه و غنی بودن چرم در عمق تاریک و مخملی با هم مخلوط می شوند. فقط یک اسپری طول می کشد تا تمام روز احساس بوی خوبی داشته باشید. در همین حال ، شکل و سبک مجلل بطری نوعی کاراپ مشروب نادر را نشان می دهد.

Comme Des Garcons Wonderoud 

 

رایحه ای غنی است که چوبی و عجیب است. این گیاه حاوی نتهای پاتچولی ، سرو ، چوب صندل ، وتیور ، چوب گایاک است. رایحه غنی و قدرتمند آن ماندگار و طولانی است و در یک بطری شیشه ای زیبا قرار گرفته است.

Polo Supreme Oud 

 

رایحه ای دل انگیز و عالی و مردانه است. این ترکیب دارچین و دودی ، و همچنین فلفل صورتی ، ویتور و چوب های غنی را برای یک پایان منحصر به فرد به همراه دارد. این عطر برای تجربه نهایی کیفیت ، لوکس بودن ، استحکام و ماندگاری از ترکیبات کمیاب برخوردار است. علاوه بر این ، آن را در یک بطری سیاه شیک با جزئیات طلایی قرار داده شده است.

Oud Minérale Eau de Parfum 

 

با طراوت اقیانوس می آمیزد. این عطر ترکیبی از جلبک دریایی شور و عود با گل های صورتی  و صنوبر است . این عطر عجیب و غریب احساس دریای خنک را در برابر شعله سوزاندن چوب دودی به راحتی جلب می کند. سرانجام ، ادکلن چوبی ، آبزی هم برای آقایان و هم برای خانمها مناسب است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 218
  • بازدید کلی : 1,378