loading...
عطر شناس
حمید بازدید : 25 دوشنبه 11 شهریور 1398 نظرات (0)

هر بانویی دوست دارد بوی خوبی بدهد، به همین دلیل آنها به دنبال عطر ایده آل هستند. با این حال ، این چالش زمانی به وجود می آید که شما نیاز به پیدا کردن عطر مناسب و متناسب با اولویت و شخصیت خود داشته باشید.

بسیاری از مارک های عطر و طراحان زیادی در بازار وجود دارد. با این وجود ، همیشه باید یک عطر را از یک مارک ، طراح یا مشهور شناخته شده انتخاب کنید. گفته می شود ، در اینجا نگاهی به بهترین عطرهای زنانه از نظر رایحه و بو ،معیاری که باید برای خرید در نظر بگیرید ، می پردازیم.

جهت خرید مطمئن هر یک از عطر های معرفی شده در این وبلاگ می توانید از طریق لینک خرید ادکلن اصل به سایت الیسا پرفیوم منتقل شوید و با تضمین 100 درصدی خریدی مطمئن داشته باشید.

la Vie Est Belle by Lancome Lancome's 

عطری بسیار لطیف است که رایحه ای عاشقانه به شما می بخشد. به همین دلیل برای یک محیط عاشقانه و صمیمی مناسب است.

رایحه ای قوی ارائه می دهد که با رایحه های گل ، تند و شیرین ترکیب شده است. هنگام پاشیدن عطر ، بوی جذاب Iris را متوجه خواهید شد که سپس برای یادداشت های پاتچولی برطرف می شود. در حالت ایده آل ، اگر در یک عصر عاشقانه به بیرون می روید این عطر را بزنید . با این حال ، هنوز هم می توانید هنگام رفتن به محل کار ، از آن استفاده کنید .

 

 طرفداران:

 

رومانتیک

معطر

طول عمر عالی

طرح ریزی عالی

 

 منفی:

 

ایده آل برای استفاده در طول روز نیست.

Black Opium by YSL Opium 

توسط ایو سن لورن یکی از بهترین عطرهای زنانه است. دارای رایحه ای گرم و اغوا کننده است که به شما اعتماد به نفس بیشتری را در مورد مردان می بخشد.

با نت های برتر قهوه و وانیل شیرین شروع می شود ، که با نت های گل تسکین دهنده گل هماهنگ می شوند. نت های پایه شامل چوب سدر و جوهر پچولی است.

اگر عطری گرم را ترجیح می دهید از استفاده از این عطر لذت خواهید برد. به طور معمول ، پوشیدن آن در فصل زمستان یک عطر عالی خواهد بود.

 

 طرفداران:

 

عطرهای عجیب و غریب

تاریکی عمیق

طرح ریزی عالی

طول عمر عالی

 

منفی:

 

یادداشت های پچولی خیلی احساس می شود.

Christian Dior J’adore

کریستین دیور J’adore برای خانمها عطری است که باعث می شود احساس سکسی و درجه یک داشته باشید. با رایحه ای بی نظیر گل از گل رز ، گل یاس و یلانگ یلانگ تهیه می شود. J’adore by Dior یکی از قدیمی ترین عطرها است که در سال 99 معرفی شده است. صرف نظر از آن ، این عطر محبوب بسیاری از خانم ها در عصر کنونی است.

اگر می خواهید عطری با رایحه ای دلپذیر از گل را داشته باشید ، J'adore کاملاً مناسب شما باشد. شما می توانید هر ساعت از روز این عطر را بپوشید ، اما اگر می خواهید یک شب را به بیرون بروید ، مناسب است که بپوشید.

 

 طرفداران:

 

ایده آل برای استفاده در شب

پروفایل عطر سکسی

رایحه گل شیرین

ماندگار

 

منفی:

 

شیرینی زیادش ممکن است برای برخی افراد ازار دهنده باشد.

 

Viva La Juicy by Juicy Couture

 

این تعریف کاملی از عطر است که برای زنی که عاشق مهمانی ها و کلوپ های شبانه است ، طراحی شده است. این عطر رایحه ای دلپذیر از گل و میوه ای و جذاب نیز به شما می بخشد. طراح می خواست عطری ایجاد کند که در عین حال زنانه بودن خود عطر بازیگوش را به لباس پوشیده ارائه دهد. این یک بطری شیشه ای و شفاف جذاب است که روبان صورتی زیبایی روی گردن دارد.

 

اگر به عطری نیاز دارید که یک عطر اغوا کننده برجسته را به جا می گذارد ، Viva La Juicy باید انتخاب مناسبی برای شما باشد. به خوبی با نت های کهربا ، وانیل خامه ای ، توت ها ، نارنگی و شاه ماهی شیرین ترکیب شده است.

 

هنوز هم می توانید هنگام رفتن به محل کار یا در استراحت آخر هفته خود ، آن را بپوشید.

 

 طرفداران:

 

رایحه گل میوه ای

طول عمر متوسط

Sillage متوسط

 منفی:

 

یادداشت های پایین تخت

ممکن است برای برخی افراد خیلی شیرین باشد.

 

Thierry Mugler’s Angel

 

عطر و ادکلن Angel for women by Thierry Mugler عطری است که رایحه ای جذاب و زنانه به شما ارائه می دهد. این واقعیت را دوست خواهید داشت که این عطر ماندگار و دارای ترکیبی شیرین از وانیل و نکات خامه ای است.

این محصول در سال 1992 معرفی شد و از آن زمان تاکنون برترین اجرا کننده آن بوده است. این عطر حاوی نت های معطر وانیلی ، مرکبات تازه ، چوب صندل ، پاتچولی ، آلو ، هلو و خربزه است. در حالت ایده آل ، این عطر را باید در طول روز هنگام رفتن به محل کار یا اگر در تعطیلات آخر هفته بیرون می روید ، پوشید.

 

 طرفداران:

 

یادداشت های وانیلی شیرین

ماندگار

ایده آل برای استفاده در طول روز

 منفی:

 

 

یادداشتهای مرکبات به اندازه کافی احساس نمی شوند.

 

Viktor & Rolf Flowerbomb

 

با استفاده از این عطر ، شما یک عطر گل منحصر به فرد را تجربه خواهید کرد که اغوا کننده و چشمگیر است. عطر به اندازه کافی قوی است و می تواند در طول روز دوام داشته باشد. و بله ، عطر کاملاً زنانه است.

این عطر شامل نکات پاتچوولی ، گل سرخ ، گل یاس سمباک و اسمانتوس است. این ترکیب شما را از یک عطر گل قوی و آرام بخش و طراوت بخش اطمینان می دهد.

اگر می خواهید در یک شب عاشقانه بیرون بروید ، یا اگر در هر رویداد اجتماعی شرکت می کنید ، آن را بپوشید.

 

 طرفداران:

 

عطرهای گلدار قوی

پروفایل عطر زنانه واقعا

اغوا کننده

ماندگار

 

منفی:

 

با یادداشتهای بیش از حد خاکی به پایان می رسد.

 

Light Blue by D&G

 

عطری است با پیچ و تاب و چوبی ، گل و مرکبات. 

رایحه ای تسکین دهنده و کاملاً نمادین ارائه می دهد.

این عطر عالی برای پوشیدن در یک عقب نشینی تابستانی است. این عطر طراوت و جوان کننده را ارائه می دهد که برای مردان نیز جذاب است. عطر زنانه با اشاره هایی از بامبو ، گل رز سفید ، سدر ، چوب آبی ، یاس و سیب همراه است.

می توانید آن را برای استفاده ی روزمره استفاده کرد اما اگر این عطر را  آخر هفته ها و برای مجالس می پوشید ، عالی خواهد بود.

 

 طرفداران:

 

عطر سبک ، مطبوع

 

Bright Crystal by Versace

 

کریستال روشن ورساچه یکی از عطرهای زنانه است که در یک بسته بندی بسیار زیبا قرار گرفته است. شما همچنین عطر و بوی گل و آبزی تازه عطر را دوست دارید. اگر عاشق یک عطر درجه یک هستید ، یا اگر می خواهید مردهای خاص و جذاب را جذب کنید ، این عطر مناسب شما خواهد بود.

همراه با نت هایی از یوزو ، گل نیلوفر آبی ، مشک ، یخ زده ، عنبر گیاهی ، ماگنولیا و گل صد تومانی است. این یادداشت های خوشبو کننده باعث می شود که در تمام طول سال از بوی خوبی برخوردار شوید.

اگر می خواهید برای میهمانی های شبانه یا باشگاهی بیرون بروید ، باید این عطر را بپوشید. همچنین برای خانمهای جوان زیر 30 سال انتخاب مناسبی است. با این وجود ، استفاده از این عطر در هنگام کار نیز عطر مناسبی است.

 

 طرفداران:

 

بطری زیبا

بوی خیلی شیرین

پرنیان پر انرژی

 

 منفی:

 

طراحی شده برای زنان جوان

 

DKNY Be Delicious by Donna Karan

 

این عطر از خانه طراحی دونا کاران تهیه شده و در سال 2004 به طور رسمی در بین عموم عرضه شد. این عطر رایحه ای جوان و خوش بین است که با نت های تازه و سبز و نت های پایه ای ظریف چوبی جذاب است. برای رویدادهای گاه به گاه بهار و تابستان بسیار مناسب است اما به اندازه کافی لطیف است که در تمام طول سال پوشیده شود.

سیلو و ماندگاری آن در سطح متوسط ​​، نه خیلی سنگین و نه خیلی سبک است ، و عطری است که بسیاری از افراد آن را روشن و خوش بین می دانند. اگرچه ممکن است برخی از افراد مسن احساس کنند که این پروفایل عطر برای سلیقه شخصی آنها خیلی جوان است ، اما این عطر هنوز هم به خوبی برای اکثر افراد سرو می شود.

 

 طرفداران:

 

عطر عالی روز

یادداشت های برتر و تازه سبز

رایحه ای روشن و خوش بین است

 

منفی:

 

ممکن است برای بعضی از افراد رایحه ای جوان پسند باشد.

 

Hypnotic Poison by Christian Dior

 

Dior عطری است که اکنون مدت مدیدی است در ابتدا در سال 1998 منتشر شد و برای بسیاری از افراد همچنان مورد علاقه طرفداران این خانه طراح است. و دلیل خوبی برای این واقعیت وجود دارد اگرچه این عطر دارای یک سیلوی نسبتاً سنگین است ، اما ماندگاری بالایی دارد که به آن امکان می دهد تا در تمام روز و شب در بیشتر افراد دوام داشته باشد.

آنچه واقعاً توجه اکثر مردم را به خود جلب می کند ، ترکیب فوق العاده آن از نت های شرقی و وانیلی است. نت های برتر آن با نارگیل ، آلو و زردآلو شروع می شود ، اما این نت های قلب واقعاً ستاره این نمایش است. نت های قلب آن شامل غده های گل سرخ ، گل یاس ، مولی ، گلاب و گل رز است. این ترکیب عطر جالب پس از آن در نت های پایه خود که شامل نت های بادام ، چوب صندل ، وانیل و مشک است ، قرار می گیرد.

 

 طرفداران:

 

ترکیبی جالب از یادداشت های شرقی و وانیلی

ماندگار

رایحه ای نوستالژیک است

عالی برای لباس شب

 

منفی:

 

برای چند دقیقه اول قوی است

 

Yves Saint Laurent Mon Paris

 

این عطر به دو چیز معروف است: بطری کلاسیک آن که کمی تعظیم روی آن دارد و نت های اولیه میوه ای آن است. البته این عطر چیزهای بیشتری را برای آن به ارمغان می آورد تا فقط آن دو چیز. همچنین دارای نت های قلب و پایه ای است که به گونه ای زنانه و گلدار طراحی شده است. در بالای خود ، این عطر دارای نت های گلابی ، تمشک ، توت فرنگی ، نارنگی و پرتقال است. نت های قلب آن شامل گل صد تومانی ، گل یاس و پرتقال است و پایه آن شامل نت های پاتچولی ، خزه ، سدر و مشک است.

این ترکیب میوه ای ، سپس گلدار و در نهایت خاکی ، برای بسیاری از افراد به عنوان یک پروفایل رایحه ای بسیار تحریک آمیز و اسرارآمیز در نظر گرفته شده است. و از آنجا که این عطر گرم است ، برای شب های پاییز یا زمستان خوب است ، اما می تواند در تمام طول سال پوشیده شود. اگرچه ممکن است برای بعضی از پوشیدگان بوی دلپذیری ببخشد ، اما برای بیشتر افراد بوی عطر و بویی می دهد که تقریباً در هر مناسبت قابل استفاده است.

 

 طرفداران:

 

نت های برتر میوه ای

خوب برای همه موارد

Sillage متوسط

طول عمر متوسط

 

Chanel Coco Mademoiselle Eau De Parfum

 

این عطر ابتدا در سال 2001 در دسترس عموم قرار گرفت و از آن زمان تاکنون به عطر محبوب بسیاری از مردم بدل شده است. این عطر بسیار طولانی و ماندگار با نوعی سیلوی است که ممکن است برای بعضی از افراد بسیار سنگین باشد اما برای افرادی که عطرهای پیچیده را دوست دارند درست است.

این گیاه با نت های برتر نارنگی و ترنج ماندارین شروع می شود و به نت های میموزای آن ، گلاب ترکی و یلانگ یلانگ تغییر می کند. هنگامی که سرانجام به پایان رسید ، با مشک سفید و یادداشت های لوبیا Tonak به پایان می رسد. اگرچه از نظر عطر کمی عطر و بوی سنگین تر از سایر عطرها است ، اما می تواند به طور مساوی هم برای استفاده روزانه و هم در شب استفاده شود.

 

 طرفداران:

 

رایحه ای بسیار پیشرفته

دارای عطر گل شرقی است

تمام روز و شب طول می کشد

 

منفی:

 

ممکن است برای بعضی افراد خیلی قوی باشد.

 

Cartier Baiser Vole Eau De Perfume

 

این عطر ممکن است در یک بطری عطر بسیار بی نظیر موجود باشد ، اما مطمئناً محتوای آن خسته کننده نیست. این عطر زنانه لطیف است که برای شام های عاشقانه و سایر لحظه های صمیمی در نظر گرفته شده است. نت های برتر آن شامل ترکیبی از رایحه مرکبات از جمله نارنگی ماندارین ، گریپ فروت ، ترنج و آهک است. یادداشتهای قلبی آن عمدتاً از لیلی است ، موضوعی که به نت های اصلی آن ادامه می یابد.

این عطر ظاهراً یک فرمول ساختگی است که به گونه ای طراحی شده است که در تمام ویژگی های آن به خوبی متعادل باشد. بوی گل های تازه در باران دارد و تقریباً به هر مناسبت می توان آن را پوشید. این یک سیستم عالی و بدون فشار زیاد پروژه خوبی دارد اما طول عمر آن متاسفانه کوتاه مدت است. حتی با این حال ، عطر و بوی خوبی برای یک روز در حال انجام کار یا گذراندن وقت با آن شخص خاص است.

 

 طرفداران:

 

یک پروفایل عطر بسیار صمیمی

خیلی زنانه

طرح ریزی خوبی دارد

 

منفی:

 

طول عمر کوتاه مدت است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ادکلن های اورجینال و معتبر، به فروشگاه عطر الیسا مراجعه کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 217
  • بازدید کلی : 1,377